Αρχική > Αρθρογραφία > Η νέα ΕΤ1 αξίζει.

Η νέα ΕΤ1 αξίζει.

Ο τελευταίος χαρακτηρισμός που μπορεί να μου αποδώσει κάποιος που με ξέρει είναι αυτό του «φαν της TV». Με το χαζοκούτι , που πλέον δεν είναι ούτε χαζό , ούτε κουτί , αφού έχει εξελιχθεί σε ηλίθιο και πλακέ , έχουμε τις σχέσεις νύφης -πεθεράς.

Κάθε φορά που το πλησιάζω και λέω να του δώσω μια ευκαιρία , φεύγω τσαντισμένος , βρίζοντας από μέσα μου , ενώ πολλές φορές έχω την αίσθηση ότι και αυτό αν μπορούσε θα με μούτζωνε και θα καταριόταν την ώρα και τη στιγμή που βρέθηκε μες το σπίτι μου , αντί σε κάποιο άλλο , στο οποίο θα είχε σίγουρα πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινή ζωή του νοικοκυριού.

Κάποια από αυτές τις μέρες έβλεπα ΕΤ1. Μια ελληνική ταινία το μεσημέρι. Στα διαλείμματα έδειχνε διαφημιστικά από μια σειρά νέων εκπομπών , ντοκιμαντέρ που προβάλλονται κυρίως τα Σαββατοκύριακα. Μου κέντρισαν το ενδιαφέρον πραγματικά. Έξυπνες ιδέες , ωραία στημένες ,εκπομπές που αξίζει κανείς να αφιερώσει ένα απόγευμα για να τις παρακολουθήσει.

Ειδικά τώρα που τα ευρώ μειώνονται επικίνδυνα σε τσέπες και λογαριασμούς , που να τρέχεις για καφέδες , μπίρες και ούζα  ή εκδρομές. Σπίτι και πάλι σπίτι…

Οι τίτλοι κάποιων εκπομπών που μου άρεσαν και θα δω αυτό το Σάββατο και την Κυριακή είναι οι εξής:

  1. «Φωτόσφαιρα»
  2. «Αυτοί που πήραν τα βουνά»
  3. «Παραδοσιακά επαγγέλματα που χάνονται»
  4. «Μουσικές του κόσμου» , με τον μεγάλο Γιάννη Αγγελάκα αυτή τη βδομάδα.
  5. «Εικόνα σου είμαι»
  6. «Κλιματική αλλαγή»

Ελπίζω να σας έδωσα κάποιες καλές ιδέες. Περισσότερες πληροφορίες βέβαια στο …λαβύρινθο site της ΕΡΤ.

Κατηγορίες:Αρθρογραφία Ετικέτες:
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

