Αρχική > Αρθρογραφία > Ξημερώνει Κυριακή εκλογών…

Ξημερώνει Κυριακή εκλογών…

 

  • Καλημέρα σε όλες και όλους. Αντί για τον καθιερωμένο καφέ μας σήμερα , είπα να δώσω πιο εκλογικό χαρακτήρα στην ανάρτηση. Απλά μέσω από αυτή τη δημοσίευση θα μοιραστώ μαζί σας τα κριτήρια με τα οποία θα ψηφίσω σε λίγη ώρα…
  • Για τις δημοτικές: καθαρά αυτοδιοικητική ψήφος. Στο μυαλό μου είναι τα πεπραγμένα της προηγούμενης δημοτικής αρχής της πόλης μου , τα προγράμματα των υποψηφίων , τα πρόσωπα που απαρτίζουν τους συνδυασμούς τους. Με αυτή ακριβώς τη σειρά. Δεν ήταν εύκολη απόφαση , καθώς πολλά από τα παραπάνω κριτήρια ήταν αλληλοσυγκρουόμενα. Για παράδειγμα , θεωρώ καταλληλότερο για δήμαρχο τον Α , αλλά καλύτερο συνδυασμό αυτό του Β. Πρόβλημα!
  • Προσοχή στη σταυροδοσία. Δεν πρόκειται να ψηφίσω κανέναν από αυτούς που με πλησίασαν με το ύφος του παιδιού που δεν τον παίζουν τα υπόλοιπα και μου είπε με γλυκιά φωνή «άμα σου περισσεύει κανένας σταυρός…..». Έχω στο μυαλό μου 1-2 πρόσωπα που θεωρώ ικανά και σοβαρά και θα ψηφίσω μόνο αυτούς. Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσω όλους τους σταυρούς λες και «θα πάνε χαμένοι»!!!
  • Στις περιφερειακές τώρα: εκεί το πράγμα γίνεται πιο ζόρικο. Προτιμώ σαν πηγή ενημέρωσης το Internet κατά βάση. Δεν βρήκα για όλους τους υποψήφιους της περιφέρειας μου , όσα θα ήθελα να ξέρω. Για κάποιους ούτε καν ολοκληρωμένο πρόγραμμα δε βρήκα. Βρήκα πολλά «όχι» βέβαια αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Στις περιφερειακές δεν γίνεται να μην ψηφίσω και  πολιτικά- ιδεολογικά . Για να είμαι πιο σαφής , αποφάσισα να ψηφίσω τον υποψήφιο που πιστεύω ότι θα ασκήσει την καλύτερη και πιο εύστοχη αντιπολίτευση και θα στείλει και κάποιο μήνυμα στην κεντρική εξουσία… Αλλά πρώτα απ’όλα τον ψηφίζω γιατί τον θεωρώ ικανό και σοβαρό.
  • Αυτά από μένα. Πάω να πιω έναν καλό καφέ , σε κάποια ήσυχη καφετέρια και μετά βουρ για το εκλογικό μου τμήμα.
  • Σήμερα λογικά θα blogάρω πιο συχνά , καθώς θα έχουμε πολλά να πούμε. Ειδικά το βράδυ…
  • Καλημέρα σε όλους! Ελπίζω να κυλήσουν όλα ήρεμα και δημοκρατικά!
  • Γεια χαρά…
Κατηγορίες:Αρθρογραφία Ετικέτες: ,
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

